Dětský psací stůl pro prvňáčka

Půjde vaše dítě po prázdninách poprvé do školy a ještě nemá svůj vlastní psací stůl? Je nejvyšší čas se na vše připravit a vytvořit dětský pokoj, ve kterém se váš syn nebo dcera bude cítit příjemně a bezpečně.

Při výběru stolu je důležité, aby vyhovoval potřebám vašeho prvňáčka. Dbejte na to, aby byl vyroben z kvalitního materiálu a splňoval všechny požadavky dítěte – od správné výšky až po dostatek úložného prostoru.

Pokud máte více dětí, je vhodné zajistit, aby každé mělo svůj vlastní psací stůl.

Dětský psací stůl poskytuje dítěti místo, které bude jen jeho, kde si může v klidu plnit své první školní úkoly a rozvíjet soustředění i kreativitu.

 

acc07-2

 

Dětský psací stůl – nezbytná součást pokoje

Dětský psací stůl je nezbytnou součástí každého dětského pokoje. Při výběru myslete nejen na design, ale hlavně na to, aby byl vhodný pro zdraví vašeho dítěte.

Nejlepším materiálem je masivní dřevo, které je tradičně používáno u dětského nábytku a zajišťuje pevnost a dlouhou životnost. Velmi důležité je, aby dítě mělo dostatek prostoru pro sešity, papíry, tužky a další potřeby. Při výběru hledejte psací stoly se skříňkou, které umožní udržet pořádek a přehled.

V posledních letech jsou populární tzv. vzdušné stoly, které mají jen pracovní desku bez úložného prostoru. K takovému stolu doporučujeme dokoupit malou komodu nebo pojízdný kontejner, který se vejde pod stůl.

Tato pojízdná skříňka může časem, když dítě vyroste a potřebuje více prostoru pod pracovní deskou, snadno změnit místo v pokoji, aniž by bylo nutné kupovat nový nábytek.

kontejner z masiuv

 

Pokud potřebujete zaplnit v nevyužitý roh v dětském pokoji, pak je zde rohový psací stůl Drewmax BR107, který nabízí mnoho úložného prostoru. Myslete na to, že každý prvňáček potřebuje mnoho úložného prostoru pro své věci a hračky.

Skvěle k tomu bude sloužit komoda z masívu , kterou si můžete vybrat v kategorii dětské komody. Pro uložení hraček Vám skvěle poslouží truhla z masívu nebo úložný box.

Zdroj fotografií: Pxabay

.
.
.
.